20:48 Створення логотипу в 3D | |
роботи з фігурами В ADOBE PHOTOSHOP ТРАНСФОРМАЦІЯ виділення або шару СТВОРЮЄМО ЛОГОТИП 3D СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Робота з фігурами в Adobe Photoshop photoshop тривимірний логотип Для того, щоб створити в Adobe Photoshop тривимірний об'єкт є кілька способів. Один з них - використання стороннього фільтра 3D Transform, інший - Полягає у використанні операцій роботи з шарами, зокрема, копіювання їх, при цьому об'єкт, створений на основі контурів набуває обсяг. Саме цей метод буде застосований для створення 3D логотипу. Але перш ніж приступити до практичної реалізації зупинимося на деяких теоретичних моментах роботи в Photoshop. Незважаючи на те, що Photoshop редактор растрової графіки, в наборі його інструментів передбачені і деякі векторні інструменти. Векторні інструменти призначені, перш все, для створення редагованих кривих - контурів. Крім ручної роботи в створенні контурів в Photoshop передбачено ряд заздалегідь підготовлених примітивів (Шаблонів). Для цього призначена спеціальна група інструментів. Це інструменти для створення геометричних фігур. На палітрі властивостей є випадаюче меню, в якому можна налаштувати властивості створюваного шаблону. Загалом, налаштування для всіх примітивів однакові, наприклад для прямокутника: побудова прямокутника без всяких обмежень, створення квадрата, побудова прямокутника заданих розмірів, створення прямокутника з фіксованим відношенням сторін, створення фігури з центром у стартовій точці. Прив'язати до пікселів - ця опція призначена для співвіднесення векторного малюнка до растровому документу. Оскільки векторний контур не втрачає в якості незалежно від розміру, а растровий документ має кінцеву елементарну точку растра. При растеризації векторного шару або змалюванні/заливці контуру, новостворений растр може не співпасти з растром основного документа і це призведе до значних спотворень підсумкового зображення. Якщо опція включена, то векторний контур буде створюватися з урахуванням растрової структури вихідного документа. Інструмент створення багатокутників має в якості додаткової настройки кількість вершин. Інші налаштування вже в значній мірі відрізняються від налаштувань прямокутника. Параметр Радіус задає розмір створюваного багатокутника. Опція Згладити зовнішні кути створює фігуру багатокутника із закругленими краями. Багатокутник можна створити у вигляді класичного багатокутника і у вигляді зірки. Для цього можна скористатися параметром Зірка. При використанні цієї опції стають доступними поле Глибина променів. який управляє гостротою променів зірки (Чим більше значення, тим гостріше промінь). Перемикач Згладити внутрішні кути згладжує межі зірки. Інструмент для малювання ліній налаштовується так само просто і невибагливо. Додаткове поле Товщина дозволяє задати товщину створюваної лінії. У додаткових параметрах можна задати параметри стрілок. Перемикачі Початок і Кінець задають наявність стартовою та кінцевої стрілки. У полях Ширина і Довжина вказується розмір стрілок у відсотках від товщини лінії. Параметр Кривизна задає закруглення підстави стрілки. Останній інструмент набору - Довільна фігура. Для створення векторних об'єктів з символьних шрифтів використовується випадаюче меню Фігура. Тут ми вибираємо потрібну форму і налаштовуємо в додатковому меню властивості (аналогічні додатковим налаштувань прямокутника). Слід додати, що представлений список можна розширити за рахунок команд меню випадаючого списку. У верхній частині цього меню перебувають команди, що відповідають за відображення елементів списку символів, а в самому низу знаходяться команди додавання нових списків форм за тематикою. Якщо вибрати пункт All, то буде підключений повний асортимент наявних форм. Всі ці інструменти можуть працювати в тих же двох режимах, що і інструменти створення простого контуру, то є створення просто контуру або створення векторного шару-маски. Трансформація виділення або шару При створенні ефекту обсягу знадобиться скористатися трансформацією об'єктів. Виділена область або об'єкти шару трансформується за тими ж правилами, що і межі виділення. Вибравши команду Free Transform (Вільна трансформація) меню Edit (Редагування), ви перейдете в режим трансформації. Проте тепер все зміни торкнуться самого зображення, а не тільки кордонів виділення. Трансформування проводиться як інтерактивно, так і завданням значень в панелі властивостей. При цьому діють ті ж правила і клавіатурні еквіваленти, що і при трансформації видільної рамки. Крім розглянутої команди Free Transform (Вільна трансформація), в меню Edit (Редагування) є підменю Transform (Трансформація). Коротко зупинимося на його командах. Команда Again (Застосувати знову) - це повторення попередньої трансформації. Її можна застосувати навіть до нового виділенню, і програма сумлінно трансформує область з тими параметрами, які були використані в попередній трансформації. Команди Scale (Масштабування), Rotate (Поворот), Skew (Нахил), Distort (Спотворення), Perspective (Перспектива) переводять область в режим трансформації з обмеженими функціями, які застосовуються досить рідко. Наприклад, якщо ви вибрали команду Scale (Масштабування), то ви зможете тільки масштабувати область. Панель властивостей залишається повнофункціональної, такий же, як для команди Free Transform (Вільна трансформація). Наступні дві групи команд доступні в режимі трансформування. Вони прискорюють найбільш часті операції: дія команди Rotate 180 В° (Поворот на 180 В°) зрозуміло, пара команд Rotate 90 В° CW (Поворот на 90 В° за годинниковою) і Rotate 90 В° CCW (Поворот на 90 В° проти годинникової) - повертають виділену область на 90 В° за годинниковою стрілкою і проти неї, а дві команди Flip Horizontal (Відбити горизонтально) і Flip Vertical (Відбити вертикально) служать для дзеркального відображення виділеної області по горизонталі і по вертикалі Створюємо логотип 3D Крок 1 Першим ділом, створюємо нове зображення розміром 600х600 пікселів (колір фону - сірий), на якому малюємо наш майбутній логотип на окремому шарі. Для цього скористаємося інструментом Довільна фігура, наприклад ось такої форми: Тепер йдемо в меню Edit> Transform> Skew (Редагування > Трансформування> Нахил) і витягаємо наше зображення за нижніх два кути. Потім йдемо в Edit> Transform> Scale і звужуємо наше зображення потягнувши вниз за верхній край. Застосовуємо фільтр Filter> Stylize> Emboss (Фільтри> Стилізація> Тиснення) з параметрами, як на малюнку: Тепер нам потрібно додати обсяг нашому логотипу. Для цього, вибираємо шар з нашим логотипом, і, утримуючи комбінацію клавіш Ctrl + Alt. переміщаємо курсор на клавіатурі вгору, тим самим додаючи копії шару. Далі нам потрібно надати колір нашого зображення. Об'їду всі верстви крім Заднього плану. Виділимо наш логотип, після чого заливаємо його потрібним нам кольором. Виконуємо це за допомогою тонування. Для більш красивого поєднання кольорів, вибираємо шар Background (Задній план) і заливаємо його кольором, який найбільш поєднується з кольором нашого логотипу. Далі спробуємо зробити наш логотип ще красивішим. Для цього в меню Edit> Adjust> Brightness/Contrast рухаємо повзунки до того стану, поки логотип буде виглядати найбільш ефектно. Ще трохи попрацювавши з нашим зображенням, можна домогтися такого красивого зображення: Як видно із зображення, додано кілька шарів, причому для кожного застосовані налаштування Непрозорості та Заливки, що дає ефект прозорості вмісту шарів. Для об'єкта на шарі Логотип (копія2) застосований ефект перспективи за допомогою команди Edit> Transform> Perspective (Редагування > Трансформування> Перспектива) Залишається зберегти зображення в форматі. PSD і. JPG для того, щоб використовувати це зображення у якомусь дизайнерському проекті. Список використаної літератури 1. Карла Роуз, Кейт Біндер. Освой самостійно Adobe Photoshop CS3 за 24 години. - М. Вільямс, 2016. 2. Скотт Келби. Хитрості й секрети роботи в Photoshop CS - М. Изд-во Вільямс, 2016 3. Adobe Photoshop CS3: Офіційний навчальний курс - М. ТРІУМФ, 2016. 4. Тучкевіч Є. І. Самовчитель Adobe Photoshop CS2. - СПб. БХВ-Петербург, 2016. 5. Кириленко О. П. Photoshop CS2 - стань професіоналом! Самоучитель. - СПб. Пітер; Київ: Видавнича група BHV, 2016. 6. Топорков С. С. Adobe Photoshop CS в прикладах. - СПб. БХВ-Петербург, 2016.
Создание 3D логотипа (3D logo tutorial ( Illustrator CS6)Интересные записи | |
|
Всего комментариев: 0 | |